- 25 000 – 28 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme předním poskytovatelem řešení pro nábor a agenturní zaměstnávání s více než 30ti lety zkušeností. Personální služby zajišťujeme pro naše zákazníky už od roku 1991.
Jsme zakládajícím členem Asociace poskytovatelů personálních služeb ČR a Asociácie personálnych agentúr SR. Poskytujeme komplexní personální služby na 14 pobočkách v ČR a 13 pobočkách na Slovensku.
Náplň práce:
Chceš nastartovat kariéru v oblasti lidských zdrojů?
Pokud tě láká svět HR, chceš se učit nové věci a pracovat v přátelském a dynamickém kolektivu, ale nemáš ještě žádnou praxi, nebo jsi doposud pracoval/a v jiné oblasti a hledáš změnu, máme pro tebe skvělou příležitost!
U nás zkušenosti z HR rozhodně nejsou podmínkou! Naučíme tě vše potřebné – od legislativy přes práci v informačním systému až po komunikaci s klienty. Naším cílem je vychovat z tebe skvělého personalistu! A pokud máš řidičský průkaz, bude to pro tebe ještě lepší.
Tak neváhej a nastartuj svou kariéru v oblasti HR a přidej se k týmu INDEX NOSLUŠ.
Pro naši pobočku v Jílovém u Děčína hledáme nového kolegu/kolegyni!
Tvoje pracovní náplň bude zahrnovat:
Kontaktování potenciálních uchazečů o pracovní pozice
Organizování a zajišťování včasné obsazenosti zakázek u přidělených klientů
Nábor a výběr zaměstnanců
Zajišťování administrativy spojené s obsazováním zakázek a výběrem uchazečů
A co je nejlepší – práce je možná i na zkrácený úvazek (5–6 hodin denně)!
Pokud tě tato výzva zaujala, přidej se k nám a začni psát svou kariéru v HR!
Nabízíme:
Požadujeme:

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.