- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte chuť s námi posouvat naše značky elektroniky a IT příslušenství? Uvítáte prostor pro vlastní kreativní nápady? Máte přehled o marketingové problematice?
Pak hledáme právě Vás!
Obchodní společnost v oblasti výpočetní techniky a spotřební elektroniky hledá posilu do svého týmu na pozici:
MARKETINGOVÝ MANAŽER pro elektroniku/IT (60-75.000 Kč)
* podílení se na přípravě marketingového mixu
* tvorba marketingové strategie
* příprava marketingových kampaní pro web a e-shop
* spolupráce s kolegy kteří spravují web
* podílení se na vizuálu e-shopu
* PR a komunikace našich značek na sociálních sítích (Facebook, Instagram aj.)
* psaní článků pro naše značky
* tvorba videí
* spolupráce s Grafikem (tzn. např. řešení bannerů, fotek na webu, manuálů apod.)
* SŠ/VŠ vzdělání
* zkušenosti na podobné pozici (znalost trhu s elektronikou a IT velkou výhodou)
* mírně pokročilou angličtinu (nevyužijete až tolik, ale i tak je potřeba se občas domluvit)
* znalost práce s Google Ads, Google Analytics
* manažerské schopnosti
* grafické cítění
* týden dovolené navíc
* sick days
* příspěvek na stravování
* penzijní připojištění
* příspěvek na sport
* občasný home office
* termín nástupu: IHNED (nebo dle domluvy)
* místo výkonu práce: Praha 9
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?