- 26 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte zkušenost z pozice nákupčího? Zajímá Vás i strojařina a nákup materiálu? V komunikaci s dodavateli se cítíte jako ryba ve vodě? Máte ambice se postupně posunout na manažerskou, vedoucí pozici?
Hledáme schopného člověka se základy Italštiny, který má rád výzvy se zájmem akcelerovat svou kariéru "Next Level"
* Řešení nákupních požadavků/ objednávání strojního materiálu
* Zpracování obchodní administrativy
* Sjednávání smluv
* Dokončování objednávek v IS
* Komunikace s dodavateli tuzemskými i zahraničními
* Optimalizace seznamu dodavatelů
* Občasné výjezdy mimo areál
* Minimálně SŠ/ VŠ vzdělání
*Komunikativní znalost anglického jazyka podmínkou
*Základy italštiny podmínkou
*Zkušenost na obdobné pozici výhodou
*Proaktivita a schopnost řešit problematické situace
*Zkušenost z nákupu výhodo
*Velmi dobré organizační schopnosti
*Ochota na sobě pracovat s výhledem postupu na vedoucí, manažerskou pozici
*Řidičský průkaz Sk. B
* Atraktivní finanční ohodnocení/pozice je startovní s progeresm na vedoucí pozici s adekvátním platovým růstem
*13. plat
*Benefitní program/ např. výhodné mobilní tarify, *Příspěvky na pojištění, atd.
*25 dní dovolené
*příspěvek na stravování a další
*Zásadní profesní růst ve stabilní společnosti
*Místo výkonu práce: Brno

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.