- 38 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Controlling je tvoje silná stránka? Máš ekonomické vzdělání a praxi? Pak neváhej a ozvi se mi!
Do naší společnosti hledáme nového člena týmu na pozici: FINANCIAL CONTROLLER.
jaká bude Tvoje náplň práce:
Analýza odchylek mezi předpokládanými a skutečnými výsledky pracovníků, finančních a provozních ukazatelů, např. o kalkulaci nákladů na výrobek a analýze marží.
Tvorba a vyhodnocení ročního finančního plánu vč. budgetů jednotlivých středisek.
Tvorba finančních zpráv.
Ověřování ekonomického zdůvodnění investic a jejich sledování.
Podílení se na vypracování akčních plánů a zajišťování jejich finančního hodnocení a monitorování.
Cash flow management a zajištění platebního styku.
Zajišťování měnové pozice.
Ověřování interních procesů.
Celofiremní přehled a reportování obchodních výsledků.
POŽADAVKY:Co bys měl mít?
VŠ vzdělání ekonomického směru
předchozí zkušenosti na obdobné pozici 5 let
AJ na pokročilé úrovni
znalost SAP, MS OFFICE (Word, Excel)
řidičské oprávnění sk. B
samostatnost a pečlivost
logické myšlení a odolnost vůči stresu
Práci na hlavní pracovní poměr a smlouvu na dobu neurčitou
Pružná pracovní doba a možnost home office dle interních pravidel.
5 týdnů dovolené
Zajímavé finanční ohodnocení dle produktivity a kvality odvedené práce.
Stravenky v hodnotě 150,– Kč za každý odpracovaný den
Věrnostní prémie
Káva na pracovišti zdarma
Interní kafetérie – příspěvek na penzijní/životní připojištění, E-benefit karta, Multisport karta
K Vašim narozeninám Vám nadělíme dárek na E-benefit kartu.
Příspěvek zaměstnavatele ve výši 50% na pojištění odpovědnosti za škodu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?