- 37 000 – 43 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pokud zároveň k tomu máte zkušenosti s vedením týmu nebo pobočky, jsme na dobré cestě najít společnou řeč :)
Budete zodpovědný/á ze vedení týmu 4 prodejců a 2 specislitů finančních služeb v rámci oddělení ojetých vozů ve společnosti, která je sama o sobě značkou s dlouholetou tradicí.
Dále budete zodpovídat za finanční výsledky pobočky, výkaznictví, určování marží.
Budete pomáhat týmu s prodejními výsledky, v případě potřeby jim pomoci při komunikaci se zákazníky, případně také rozšiřování portfolia zákazníků.
Nutné jsou pro nás zkušenosti s vedením týmu (ideálně obchodního či zaměřeného na výsledky).
Orientace v auto-moto odvětví (modely, motory apod.).
Flexibilita v rámci pracovní doby.
Práci ve stabilní společnosti s historií a dobrým jménem.
Fixní mzdu + velkou část bonusové složky v závislosti na výsledcích.
Osobní automobil také k soukromému využití.
Dovolenou navíc na odpočinek, pro aktivní odpočinek multisport kartu.
Možnost využití firemní chaty.
Příspěvek na stravování.
Budeme se těšit na Váš životopis a další rozhovor.
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
]]>Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?