- 45 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
V našem týmu rádi přivítáme: zaměstnance na hlavní pracovní poměr v profesi vedoucí sociálního úseku (m/ž); pracovištěm bude Háj u Duchcova; pružná pracovní doba pondělí až pátek; na termínu nástupu se určitě domluvíme, může být ihned, ale na někoho šikovného i počkáme.
Vaše práce bude hlavně obnášet: vedení týmu aktivizačních pracovníků, sociálních pracovníků, pracovníků chráněného bydlení a sociálně-terapeutických dílen.
Co by nový kolega/ kolegyně měli splňovat: odbornou způsobilost v souladu s §110 zákona č. 108/2006 Sb., Zákon o sociálních službách, tzn. vyšší odborné či vysokoškolské vzdělání v zákonem předepsaných oborech; praxe optimálně 2 roky v oblasti práce s klienty s mentálním či kombinovaným postižením a zároveň praxe s vedením menšího kolektivu lidí; ŘP sk. B – aktivní řidič. Dále uvítáme někoho zodpovědného, komunikativního, s trestní bezúhonností a hlavně se smyslem pro týmovou práci.
Naopak my Vám můžeme nabídnout: odměňování dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.; příplatek za vedení; po zkušební době osobní příplatek (více při osobním pohovoru).
A ještě něco málo navrch: zaměstnanecké výhody – čtvrtletní odměny; příspěvky z FKSP na stravu, příspěvek na produkty spoření na stáří; zvýhodněnou zaměstnaneckou kartu na veškerou veřejnou dopravu v Ústeckém kraji. Hlavně však práci v příjemném prostředí.
Budeme rádi, když se nám ozvete: Petr Kohout, personalista, tel. zobrazit tel. číslo / zobrazit tel. číslo , email e-mail přes (prosím, zaslat životopis).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?