Specialista backoffice / administrativa
- Ostrava
- Efektivní dům s.r.o.
-
Benefity:
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | pracovní smlouva (hpp) |
Lokalita | Ostrava |
Firma | Energie do domu s.r.o. |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Administrativní pracovník / pracovnice, Back office pracovník / pracovnice |
Min. vzdělání | Odborné vyučení bez maturity |
Jazyk. znalosti | Český jazyk (Expert C2) |
Hrubá mzda | 40.000 – 50.000 Kč |
Délka prac. poměru | na dobu neurčitou |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Naše společnost je mladá a inovativní firma zaměřená na oblast obnovitelných zdrojů energie. Snažíme se aktivně přispívat k udržitelnému rozvoji a snižování dopadu na životní prostředí. Nabízíme řešení v oblasti solární, větrné a vodní energie. Naší předností je individuální přístup a snaha najít nejefektivnější řešení pro každého klienta.
Backoffice pracovník je zodpovědný za veškeré administrativní a organizační činnosti v naší firmě. Jeho hlavními úkoly jsou podpora a koordinace interních procesů, příprava dokumentů, správa databází a komunikace s interními i externími partnery. Také se podílí na plánování a organizování firemních akcí a setkání. Dalšími činnostmi mohou být zpracování objednávek, fakturace, sledování plateb a vedení účetnictví. Backoffice pracovník také pomáhá zlepšovat existující procesy a postupy ve společnosti. Jeho práce je nezbytná pro hladký chod naší firmy a efektivní práci ostatních týmů.
1. Schopnost samostatně přemýšlet.
2. Pečlivost a smysl pro detail.
3. Vysoká míra organizovanosti.
4. Dobré komunikační dovednosti.
5. Efektivní komunikace s různými týmy ve společnosti.
6. Znalost práce na počítači, zejména se softwarem pro správu databází a zpracování textu.
7. Zkušenosti s administrativou.
8. Schopnost řešit problémy.
9. Flexibilita a možnost přizpůsobit se různým situacím.
10. Loajalita, diskrétnost a schopnost dodržovat firemní pravidla a postupy.
1. Stabilní a dlouhodobé pracovní místo v perspektivním oboru.
2. Příjemné a moderní pracovní prostředí.
3. Možnost profesního růstu a vzdělávání.
4. Práci na zajímavých projektech s významným dopadem na životní prostředí.
5. Flexibilní pracovní dobu.
6. Konkurenceschopný platový balíček.
7. Tým podporující spolupráci a otevřenou komunikaci.
8. Bonusy za dobře odvedenou práci
9. Pravidelné teambuildingové akce a firemní akce.
10. Podporu work-life balance a zdravého životního stylu.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Hmotná odpovědnost zaměstnance je citlivým tématem. Existují dvě odpovědnosti zaměstnance, schodek a ztráta svěřených věcí. Na oba případy se podíváme a ke každému připojíme vzor dohody, která by měla být podepsána, aby bylo možné schodek nebo ztrátu po vás vymáhat. Pouze ústní dohoda je nedostačující.
Seznamte se s naším výběrem TOP 10 podcastů zaměřených na lidské zdroje. Ať už jste v oboru HR dlouholetým profesionálem nebo jen hledáte aktuální informace a trendy, tyto podcasty vám nabídnou širokou škálu témat a poznatků. Získejte přehled o tom nejlepším z HR světa. 🎧🌟
V tomto článku jsme pro vás připravili přehled TOP 10 magazínů o HR vzdělávání, které zaujímají přední příčky nejen díky své návštěvnosti, ale především díky kvalitnímu obsahu, který skutečně vzdělává a inspiruje. Pojďte s námi objevit ty nejlepší zdroje informací v oblasti HR! 😉
Jste moc nebo málo asertivní? Ukážeme si metody, jak docílit vyrovnané asertivity. Asertivity, která nikoho neurazí, a vám pomůže k dosažení stanovených cílů.
S příchodem nového roku souvisí i legislativní změny. Rádi bychom vám usnadnili orientaci v chystaných novinkách. Proto v daném článku si představíme základní připravované změny roku 2023 spojené s pracovním trhem.
Systémů pro podporu náborů, takzvaných ATS (anglická zkratka “Applicant Tracking System”), či jim podobných, najdete na současném trhu nepřeberné množství. Všechny tyto softwary spojuje společný cíl - vylepšit administrativní a náborové procesy ve firmách tak, aby byly rychlé, efektivní a ušetřily personalistům čas. Jak vybrat ten, který bude nejvíce vyhovovat požadavkům vaší firmy vám v tomto článku sice neporadíme, ale najdete v něm praktický přehled nejznámějších náborových aplikací či softwarů, který aktuálně trh nabízí.
Osobní ohodnocení zaměstnance státní správy je zajímavou součástí mzdy. Zákoník práce jasně stanovuje podmínky, za kterých se osobní ohodnocení státnímu zaměstnanci uzná a v jaké výši. Může dosahovat až 100 %! Ve většině našich článků se věnujeme zaměstnancům soukromého sektoru, kteří pobírají mzdu. Často diskutovaným tématem je osobní ohodnocení zaměstnance a jeho nárok na něj. Podle zákona, respektive podle zákoníku práce, na osobní ohodnocení vzniká nárok jen určitým skupinám zaměstnanců státní správy, pobírajících plat, kteří splní zákonem stanovené podmínky.
Zjistíte, v jakých případech má zaměstnavatel povinnost podat daňové přiznání za zaměstnance a kdy naopak si daňové přiznání musí zaměstnanec podat sám.
Bezúplatné darování krve je úctyhodná činnost každého dárce. Proto i zákoník práce na dárce myslí a přiznává jim za darování krve nárok na volno z práce, a to dokonce volno placené. Ukážeme vám, jak správně svou nepřítomnost v práci nahlásit a jaké jsou výhody pro dárce.
Povíme si vše, co potřebujete vědět o pracovní době. Jak se rozvrhuje, kdo určuje začátek a konec vaší pracovní doby. Jaký je rozdíl mezi rovnoměrnou a nerovnoměrnou pracovní dobou? Co to je klouzavá pracovní doba a jak jí můžete dosáhnout? Chcete zkrácený úvazek, poradíme, zda máte nárok.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje