- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Vaše úloha:
Administrativní práce
Evidence a zpracování dat (praxe vítána)
Vystavování a evidence reportů
Vedení dokumentace
Telefonická a mailová komunikace se zákazníky (i ze zahraničí)
Kancelářské práce (inventarizace, vedení skladových zásob)
Podpora členů týmu
SŠ/VŠ vzdělání
Dobré komunikační dovednosti
Znalost PC na velmi dobré úrovni (MS Excel, Access, MS Word, Internet aj.)
Znalost německého jazyka a / nebo anglického jazyka na komunikativní úrovni
Výborné organizační schopnosti
Příjemné vystupování
Velmi dobrý mluvený i písemný projev
Schopnost pracovat samostatně i v týmu
Flexibilita, pečlivost
Spolehlivost a bezúhonnost
Náš pracovní tým se na Vás těší!
V případě zájmu zasílejte svůj životopis pod níže uvedenou značkou s průvodním dopisem, kde uveďte nejbližší možný termín nástupu a platové podmínky.
MOH/11/ADM/mf/inwork
Zasláním životopisu udělujete naší společnosti souhlas se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, a to na dobu neurčitou, resp. do odvolání. Současně potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopisu jsou přesné a pravdivé. Prohlašujeme, že veškeré Vámi poskytnuté osobní údaje budou shromažďovány a zpracovávány pouze pro vyhledání vhodné nabídky pracovního uplatnění v rámci naší společnosti
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?