- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Vaše úloha:
Administrativní práce
Evidence a zpracování dat (praxe vítána)
Vystavování a evidence reportů
Vedení dokumentace
Telefonická a mailová komunikace se zákazníky (i ze zahraničí)
Kancelářské práce (inventarizace, vedení skladových zásob)
Podpora členů týmu
SŠ/VŠ vzdělání
Dobré komunikační dovednosti
Znalost PC na velmi dobré úrovni (MS Excel, Access, MS Word, Internet aj.)
Znalost německého jazyka a / nebo anglického jazyka na komunikativní úrovni
Výborné organizační schopnosti
Příjemné vystupování
Velmi dobrý mluvený i písemný projev
Schopnost pracovat samostatně i v týmu
Flexibilita, pečlivost
Spolehlivost a bezúhonnost
Náš pracovní tým se na Vás těší!
V případě zájmu zasílejte svůj životopis pod níže uvedenou značkou s průvodním dopisem, kde uveďte nejbližší možný termín nástupu a platové podmínky.
MOH/11/ADM/mf/inwork
Zasláním životopisu udělujete naší společnosti souhlas se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, a to na dobu neurčitou, resp. do odvolání. Současně potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopisu jsou přesné a pravdivé. Prohlašujeme, že veškeré Vámi poskytnuté osobní údaje budou shromažďovány a zpracovávány pouze pro vyhledání vhodné nabídky pracovního uplatnění v rámci naší společnosti

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.