- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
Firma FAnn vznikla v roce 1991
Centrála firmy je v Brně
Provozujeme přes 40 prodejen v České republice, 2 kosmetické salony a e-shop
V současné době hledáme kolegy/ně pro pobočku FAnn parfumerie v Karlových Varech, Hypermarket Globus
Perfektní servis našim zákazníkům ve všech segmentech: vůně, pečující a dekorativní kosmetika, doplňky
Práce v teamu směřující k dosažení cílů prodejny
Zodpovědnost za prodejnu
Průběžné doplňování znalostí s pomocí kolegyň na prodejně, samostudiem a na produktových školení
Jste vášniví v kosmetice a módních trendech? Rádi sdílíte své znalosti a zkušenosti s ostatními? Hledáme právě vás!
FAnn parfumerie hledá nového člena do svého teamu, který bude svou vášeň sdílet společně s námi a přinášet tak nejlepší zákaznický servis.
Co od vás očekáváme:
- Základní znalost kosmetických produktů a jejich použití.
- Zkušenost s prodejem kosmetických produktů je výhodou.
- Schopnost efektivně komunikovat s našimi zákazníky a nabídnout jim tak nezapomenutelný zážitek z nákupu.
- Spolehlivost, pracovitost, schopnost pracovat v týmu a svou pílí přispívat k úspěchu firmy .
- Hledáme lidi, kteří jsou připraveni investovat svůj čas a energii do dlouhodobého růstu s námi.
- Flexibilita pracovní doby je klíčová, nabízíme práci na krátký/dlouhý týden.
- Pracujte v inspirativním prostředí s nejnovějšími trendy v kosmetice.
- Neustále se rozvíjejte a zdokonalujte své dovednosti na produktových školeních.
- Mějte možnost vyzkoušet si nejnovější produkty na trhu.
- Nabízíme prostor pro váš osobní a profesionální rozvoj.
- Vaše práce bude odměněna odpovídajícím mzdovým ohodnocením.
- Užívejte si exkluzivních slev na naše produkty a další bonusy.
Připojte se k našemu týmu a buďte součástí příběhu FAnn parfumerie.
Pošlete nám svůj životopis a motivační dopis ještě dnes a začněte u nás svou skvělou kariéru v kosmetickém průmyslu.
V případě, že se vám do dvou týdnů neozveme, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.