- 50 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Máte zkušenosti s hloubkovými analýzami? Jste schopen si propojit data z různých oblastí a pospojovat je do výsledného celku, který dokáže managementu prezentovat výsledky v podobě snížení nákladů a zvýšení zisku? Pak pro vás máme tuto zajímavou roli.
Pro automotive společnost na Novojičínsku hledáme zkušeného analytika, který se zaměří na hlídání nákladů napříč projekty a bude podporovat obchodní oddělení ve strategických rozhodnutích. Jedná se o důležitou pozici, poskytneme tedy veškerou podporu, včetně relokačního balíčku, adaptačního programu nebo rozšířených možností remote práce.
✔ strategické plánování a analýza finančních výsledků v globálním měřítku, s důrazem na produktové a zákaznické segmenty
✔ sledování ziskovosti, identifikaci odchylek od plánu a implementaci opatření pro zlepšení výsledků
✔ řízení controllingu pro produktové a zákaznické obchodní jednotky včetně stanovení nákladových cílů a strategií pro zvýšení zisku
✔ koordinace rozhodovacích procesů se zohledněním finančních dopadů, včetně rizik a příležitostí
✔ poskytovat podporu místnímu týmu v oblastech jako jsou nástroje a vzorky, projektové řízení a správa nákladů v SAPu
✔ aktivně spolupracovat při sestavování ročního rozpočtu a projektového plánu pro obchodní divizi
✔ vyvíjet specifické nástroje controllingu pro podporu obchodní divize a centrálních funkcí
✔ VŠ ekononomického směru
✔ víceletá praxe v controllingu
✔ komplexní ekonomické znalosti a porozumění oblasti controllingu, rozpočtů, víceletých plánů, nákladových kategorií
✔ znalost SAPu
✔ schopnost posoudit ekonomickou efektivitu
✔ komplexní řešení problémů, analytické myšlení a velmi dobré prezentační dovednosti
✔ ochotu cestovat do zahraničí - max 6x/ rok
✔ velmi dobrá znalost anglického jazyka podmínkou - prezentace TOP managementu, komunikace se zákazníky
✔ znalost německého jazyka výhodou
✔ možnost práce na home office v režimu dle domluvy, min. 40%
✔ relokační balíček ve výši 100 000 Kč
✔ práci v moderním pracovním prostředí, profesní růst, možnost zahraničních stáží
✔odměnu před dovolenou a Vánoci, podíl na zisku společnosti
✔příspěvek penzijní připojištění a životní pojištění
✔příspěvek na dopravu
✔ podporu odborného a jazykového vzdělání a osobního rozvoje
✔dotované stravování ve firemní jídelně s chutnými pokrmy a velkým výběrem
✔ vlastní lékaře, fyzioterapeuty, psychologa
✔ jesle, školku, odpolední klub pro děti do 15 let, prázdninové aktivity pro děti zaměstnanců – letní tábory
✔ 5 týdnů dovolené
✔ odměnu za dlouholetou práci, odměny při životním jubileu a při odchodu do důchodu
✔ flexibilní systém elektronických benefitů
✔ programy na podporu zdraví a správného životního stylu (semináře, cvičení, dny zdraví)
V případě, že vás pozice zaujala, pošlete mi svůj životopis v CZ a ENG verzi. Ráda vás budu kontaktovat s podrobnostmi.
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.