- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Pro našeho klienta, obchodní společnost Richter+Frenzel patřící mezi nejvýznamnější velkoobchodní dodavatele v oblasti topení, sanity a inženýrských sítí, hledáme vhodného kandidáta nebo kandidátku na pozici Manažera pobočky v Benešově.
Komplexní vedení pobočky a zajištění jejího provozu
Zastřešení obchodní činnost dle obchodní strategie společnosti.
Spolupráce při vytváření obchodního plánu a v součinnosti s oblastními obchodními zástupci spoluvyhledávání nových zákazníků.
Řízení, hodnocení a motivace zaměstnanců a jejich podpora při plnění úkolů
Zodpovědnost za plnění hospodářských cílů a dosažení plánovaných obratů a zisku
Efektivní využití plánovaného rozpočtu
Prosazování firemní filozofie a cílů
Reporting vedení společnosti a zajištění zpětné vazby z trhu
SŠ/VŠ vzdělání stavebního směru výhodou
Praxe na pozici vedoucí prodejny nebo na obdobné pozici podmínkou
Odolnost vůči stresu, obchodní duch, komunikační schopnosti, znalost problematiky maloobchodního prodeje
Prokazatelná praxe v oblasti prodeje
Zkušenost s vedením týmu
Znalost sortimentu technického zabezpečení budov a sanity nebo příbuzného sortimentu podmínkou
Znalosti trhu stavebnictví s důrazem na Benešov a okolí
Organizační schopnosti, zodpovědnost, iniciativu, důslednost, vysoké pracovní nasazení, časová flexibilita, smysl pro detail
Proaktivní přístup k zákazníkům
Znalost SAP velkou výhodou
Řidičský průkaz sk. B
Práci na hlavní pracovní poměr
Přátelský kolektiv
Odpovídající fixní mzdové ohodnocení + roční bonusy
20 dnů dovolené + rekondiční volno
Vzdělávání a osobní rozvoj
Výkonnostní prémie
Mobilní telefon, notebook
Stravenkový paušál
Příspěvek k osobním a pracovním výročím
Zaměstnanecké slevy
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?