- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Máte 5 let praxe v účetnictví a hledáte novou výzvu na seniorní pozici ve stabilní firmě?
Pak určitě čtěte dál!
Budete vést kompletní účetnictví přidělených divizí - faktury, daňová přiznání, bankovní výpisy, majetek, odhady, zápočty, výkazy, měsíční a roční závěrky.
Dále budete spolupracovat s externími auditory, nebo například také připravovat reporty či statistiky pro management.
Za účelem zajištění správnosti dat budete komunikovat s kolegy, klienty i dodavateli.
Na pozici je také potenciál spolupracovat při nastavování interního účetního systému.
Hledáme zkušené účetní - minimálně 5 let praxe ve všeobecném účetnictví je podmínkou.
K výkonu pozice není třeba znalost cizího jazyka a postačí středoškolské vzdělání.
Zodpovědnou pozici ve stabilní mezinárodní společnosti se zázemím většího týmu nápomocných kolegyň.
Částečně flexibilní pracovní dobu a možnost pracovat po zaučení 2 dny v týdnu z domova.
Postupné navyšování počtu dní dovolené.
Spoustu příspěvků - na stravování, penzijní připojištění, pohybové aktivity.
Plně hrazenou MultiSport kartu.
Zaujala Vás tato příležitost a účetnictví se již věnujete alespoň uvedených 5 let?
Pak mi pošlete životopis a já se Vám co nejdříve ozvu s dalšími informacemi!
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?