- Plný úvazek

ACEMA je ryze českou společností a na trhu působí od roku 2000. Od té doby jsme obsloužili přes 17 000 klientů a poskytli jim finanční pomoc přesahující 6 miliard korun. Poskytujeme dlouhodobě nejvýhodnější nebankovní financování na trhu nejen pro podnikatele. V roce 2018 nás Česká národní banka zařadila mezi licencované poskytovatele nebankovních úvěrů
• zpracovávání účetní agendy společnosti (zejména pokladna, bankovní výpisy, interní doklady, příkazy) včt. DPH a KH
• spolupráce při zpracování účetní závěrky a auditu společnosti
• komunikace s finančním úřadem, daňovým poradcem
• podíl na zpracování měsíční závěrky společnosti
• komunikace s ostatními odděleními společnosti
• SŠ vzdělání ekonomického směru
• min. 3 roky praxe na pozici účetní
• samostatný, profesionální a odpovědný přístup, pečlivost, spolehlivost
• znalost podvojného účetnictví
• znalost systému POHODA - výhodou
• uživatelská znalost MS Word, MS Excel
• na této pozici Tě důkladně a intenzivně zaškolíme (nemusíš se bát, že něco nezvládneš)
• pomoc od kolegů profesionálů, kteří Ti vždy podrží a poradí
• budete mít zázemí stabilní firmy v dobách dobrých i zlých
• dostaneš zajímavé fixní finanční ohodnocení a k tomu pololetní bonusy, které zvednou náladu
• spoustu zaměstnaneckých benefitů: dovolená navíc + sick day, roční budget na vzdělávání, stravenkový paušál ve výši 109 Kč (55% hradí zaměstnavatel), občerstvení na pracovišti, delší polední přestávka (45 minut), volný vstup do sportovního centra Svět pod Palmovkou (fitness, skupinové cvičení, sauna) a Sportcentrum Step (tenis, badminton, bazén, posilovna, cvičení v sálech), možnost převod telefonního čísla bez měsíčního paušálu a také teambuldingové akce na horách a lyžích...
Možnost se pravidelně vzdělávat v oboru účetnictví.
Pracovní doba cca od 8,00 hod (nebo dle dohody)
Místo výkonu: kanceláře u metra B "Palmovka" 400 m.
Nástup: ihned/po dohodě
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?