Hledáte smysluplnou a dlouhodobou práci v administrativě a stačí Vám pracovat 4 hodiny denně? Baví Vás komunikace se zákazníky, Excel pro Vás není strašák a nevadí Vám sem tam vystavit i nějakou fakturu?
Na všechny mé předchozí otázky odpovídáte „ano“? V takovém případě mám pro Vás skvělou nabídku v neziskové společnosti zaměřující se na zpětný odběr pneumatik.
Popis pozice:
- Poskytování poradenství zákazníkům
- Vkládání a kontrola objednávek a dokumentace v informačním systému
- Evidence, kontrola a zpracování přijatých faktur
- Kontrola podkladů pro finanční oddělení
- Správa pohledávek
- Správa zásob propagačních materiálů
- Příprava podkladů pro reporting
Profil kandidáta:
- Máte předchozí praxi v administrativě (podmínkou)
- Dále hledáme pečlivost, zodpovědnost a příjemné vystupování
- Umíte pracovat v Excelu
- Jste aktivním řidičem skupiny B (také podmínkou)
- Máte proaktivní přístup k práci a týmového ducha
Nabízíme:
- Mzdu ve výši až 26 000,- Kč měsíčně na ½ úvazek
- Osobní ohodnocení, příplatek za docházku a odpolední směnu
- Práci na ½ úvazek s pevnou pracovní dobou Po-Pá (pravidelné střídání směn po týdnech, (4 hodiny denně, ranní X odpolední směny – střídání po týdnu)
- Stravenkový paušál
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na volnočasové aktivity (Sodexo Flexi Pass)
- Firemní jazykové kurzy (angličtina)
- Kompletní zaškolení
- Stabilní dlouhodobou spolupráci
Oslovila Vás tato výzva? Tak na nic nečekejte a zašlete mi Váš životopis prostřednictvím odpovědního formuláře nebo přímo na e-mail: e-mail přes odpovědní formulář.
Budu se na Vás těšit!
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie