- 65 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek
Do instalatérského centra ve Pardubicích hledáme kolegu / kolegyni pro prodej zboží našim zákazníkům – topenářským a instalatérským firmám.
* obsluze zákazníků s cílem jim poskytnout ten nejlepší servis, aby zákazník odcházel s dobrým pocitem, že se k nám chce zase vrátit
* s prodejem souvisí i administrativní činnosti: sestavení nabídky, zpracování objednávky, vystavení faktury, apod. či občasná fyzická manipulace se zbožím, která je příjemným rozptýlením nad duševní prací
* rád komunikuješ s lidmi a baví tě když můžeš svým přístupem ovlivnit nárůst spokojených zákazníků?
* běžně pracuješ s počítačem a práce s informačním systémem nebo základní práce v excelu jsou pro tebe hračka?
* aktivně řídíš a nevadí ti občas zajet za zákazníkem?
*již sis na sobě vyzkoušel/a, že obchodní dovednosti a komunikace se zákazníkem ti jde a máš za sebou dobré výsledky?
* stabilní zaměstnání v prosperující společnosti
* zaškolení zkušenými kolegy z oboru
* možnost pracovního postupu
* pracovní poměr na dobu neurčitou
* pravidelný měsíční příjem bez zpoždění
* 2 dny placeného zdravotního volna
* stravenkový paušál až 2 500kč čistého do vaší mzdy za odpracované směny
* zajímavá sleva na veškeré zboží
* zvýhodněné volání v síti O2 i pro členy rodiny
* MultiSport karta za zvýhodněnou cenu
* Cafeteria Systém ve výši 6 000 Kč ročně
* příspěvek na penzijní připojištění dle délky působení ve firmě
* a mnohé další odměny (za pracovní výročí, životní jubileum, uzavření sňatku, narození dítěte, ...)

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.