- 41 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Do instalatérského centra ve Vsetíně hledáme kolegu / kolegyni pro prodej zboží našim zákazníkům – topenářským a instalatérským firmám.
ČEMU SE U NÁS BUDEŠ VĚNOVAT:
* obsluze zákazníků s cílem jim poskytnout ten nejlepší servis, aby zákazník odcházel s dobrým pocitem, že se k nám chce zase vrátit
* s prodejem souvisí i administrativní činnosti: sestavení nabídky, zpracování objednávky, vystavení faktury, apod. či občasná fyzická manipulace se zbožím, která je příjemným rozptýlením nad duševní prací
JAKÝ/JAKÁ BYS MĚL/A BÝT, ABY SES STAL/A ÚSPĚŠNÝM PRODEJCEM?
* rád komunikuješ s lidmi a baví tě když můžeš svým přístupem ovlivnit nárůst spokojených zákazníků?
* běžně pracuješ s počítačem a práce s informačním systémem nebo základní práce v excelu jsou pro tebe hračka?
* aktivně řídíš a nevadí ti občas zajet za zákazníkem?
*již sis na sobě vyzkoušel/a, že obchodní dovednosti a komunikace se zákazníkem ti jde a máš za sebou dobré výsledky?
PROČ PRÁVĚ K NÁM?
* stabilní zaměstnání v prosperující společnosti
* zaškolení zkušenými kolegy z oboru
* možnost pracovního postupu
* pracovní poměr na dobu neurčitou
* pravidelný měsíční příjem bez zpoždění
* 2 dny placeného zdravotního volna
* stravenkový paušál až 2 000kč čistého do vaší mzdy za odpracované směny
* zajímavá sleva na veškeré zboží
* zvýhodněné volání v síti O2 i pro členy rodiny
* MultiSport karta za zvýhodněnou cenu
* Cafeteria Systém ve výši 6 000 Kč ročně
* příspěvek na penzijní připojištění dle délky působení ve firmě
* a mnohé další odměny (za pracovní výročí, životní jubileum, uzavření sňatku, narození dítěte, ...)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?