O nás
Jsme ANEX personální agentura.
Již 24 let pomáháme firmám hledat zaměstnance a úspěšně růst.
Pro významného klienta, moderní inženýrsko-dodavatelskou společnost, hledáme kandidáty/ky na pozici Administrativní technik montáží.
Náplň práce:
Na základě projektové dokumentace řídí a kontroluje montážní činnost na přidělených zakázkách (2-4), účastní se přebírání zakázky a předávání díla, zajišťuje objednávku materiálu. Přiděluje k zakázkám vedoucího montéra, svářeče, potrubáře a externisty a vytváří jim zázemí, koordinuje a kontroluje průběh montáže, kontroluje dodržování bezpečnosti práce. Zajišťuje administrativu zakázky, kontroluje činnost subdodavatelských firem, sleduje ekonomický stav zakázek. Tráví 50% času v kanceláři v Praze, 50% v terénu.
Co od Vás očekáváme:
- ÚSO technický směr
- praxi s řízením a průběhem montáží
- zkušenost s projektovou dokumentací a znalost BOZP
- komunikativnost a organizační schopnosti
- efektivní vedení týmu lidí
- ŘP skupiny B
- znalost práce MS Office
- uvítáme reference a foto
Co Vám můžeme nabídnout:
- pracovní poměr
- nástup ihned nebo dle dohody
- nástupní mzdu 48 – 55.000 Kč
- roční odměny až 2x násobek mzdy
- 5 týdnů dovolené
- služební automobil, notebook, mobil
- spolupráci na zajímavých projektech
- zázemí stabilní společnosti
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Přátelské prostředí