- 28 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme stabilní česká firma fungující na trhu již mnoho let a nabízíme komplexní servis v oblasti chemie a hygieny v gastronomických provozech. Poskytujeme záruční a pozáruční opravy a servis, konzultace, projekce, návrhy, prodej a montáž veškeré technologie a příslušenství pro průmyslové mytí, řízenou asanaci gastroprovozů a další.
Hledáme spolehlivého, manuálně zdatného kolegu se smyslem pro zodpovědnost na pracovní pozici servisního technika gastro-zařízení pro práci v terénu (služebním vozidlem) po celém Jihočeském kraji i dílenskou práci v zázemí naší firmy.
Práce je vhodná jak pro zkušené v oboru, tak pro začínající absolventy. Rádi a ochotně Vás ve všem zaškolíme a zaučíme. Pokud Vás naše nabídka zaujala pošlete nám svůj strukturovaný životopis a krátký průvodní dopis, určitě se Vám ozveme!
Montáž, servis a opravy technologických zařízení v gastroprovozech (převážně mycíh strojů).
Diagnostika závad a jejich následná oprava/servis.
Montáž a zapojování nových zařízení.
Komunikace se zákazníkem při řešení servisů, oprav.
Logistika, rozvoz příslušenství a zboží.
Výkon práce po celém Jihočeském kraji i dílenské práce v sídle firmy.
SOU nebo SŠ vzdělání technické oboru Elektro.
Praxe v oboru není podmínkou.
Odbornou způsobilost elektro (vyhl.50/78Sb. nebo nařízení vlády č. 194/2022 Sb.)
Uživatelská práce na PC.
ŘP sk. B.
Komunikativnost.
Samostatnost.
Pracovitost.
Spolehlivost.
Technická zdatnost.
Osobní ohodnocení.
Prémie za odpracované roky.
Příspěvek na penzijní spoření/životní pojištění.
Příspěvek na stravování.
Příspěvek na lékařskou péči.
Sick days.
Služební telefon.
Slevy na firemní zboží.
Možnost vzdělávání se v oboru (kurzy, školení) a další benefity.
Zaškolení při nástupu, vhodné i pro absolventy.
Práce ve stabilní společnosti v přátelském kolektivu.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.