- Plný úvazek

Pro našeho klienta, českou automotive společnost působící v Bakově nad Jizerou, hledáme posilu do personálního oddělení.
Co vás čeká?
Především nábor nových zaměstnanců na různé pozice napříč celým závodem.
Administrativa spojená s touto agendou (inzerce, databáze, reporting).
Zodpovědnost za dodržování pracovně-právní legislativy.
Komplexní péče o zaměstnance, včetně agendy související se vznikem, změnou a skončením pracovního poměru.
Tvorba nových procesů, analýza současného stavu a hledání příležitostí na zdokonalení stávajících procesů a systémů.
Spolupráce a komunikace s externími personálními agenturami, které přidělují pracovníky do závodu.
Jak si vás představujeme?
Máte SŠ vzdělání ideálně ekonomického směru.
Nutná je praxe v personalistice (min. 2 roky) a zkušenost s náborem zaměstnanců.
Umíte samostatně řešit úkoly s přihlédnutím k týmovým potřebám, jste proaktivní a nebojíte se ptát.
Jste zodpovědný/á, samostatný/á, organizačně schopný/á a dotahujete věci do konce.
Nechybí vám velmi dobrá orientace v MS Office (především MS Excel).
Máte řidičský průkaz skupiny B a jste aktivním řidičem.
A co vám můžeme nabídnout?
Dlouhodobou perspektivu v prosperující české společnosti a přátelský kolektiv.
Odpovídající mzdové ohodnocení dle vašich zkušeností a praxe.
Plně hrazené stravenky v hodnotě 100,–Kč po zkušební době.
Po roce spolupráce smlouvu na dobu neurčitou a týden dovolené navíc.
Odměny za životní nebo pracovní výročí, za darování krve.
Zvýhodněné mobilní tarify, slevy na dovolenou a pořízení nového vozu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?