- 60 000 – 120 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Hledáme silnou osobnost a profesionála/profesionálku ve finančím controllingu, který/á se nebojí výzev! Kandidát/ka by měl/a zvládnout orientaci ve finančních analýzách, účetnických operací a přípravu podkladů pro jednatele společnosti. Čeká Vás vedení týmů 5 účetních. Odměnou Vám bude VELICE ATRAKTIVNÍ MZDA a výborná zkušenost do CV!
- jako pravá ruka jednatele firmy v rámci finančních záležitostí budete mít na starosti:
- podklady k přípravě finančních prognóz a rozpočtů
- spolupráce při tvorbě analýz a prezentací finančních výsledků
- kontrola nákladových středisek
- vedení týmu 5 účetních a kontrola jejich práce: kontrola účetních dokladů a jejich evidence, příprava podkladů pro externí finanční účtárnu
- spolupráce při inventarizaci
- tvorba ročních a víceletých forecastů, business plánů
- vzdělání v ekonomickém oboru
- praxe min. 3 roky
- komunikativní znalost německého nebo anglického jazyka - účastníte se prezentací a obhajování výsledků mateřské společnosti
- analytické a logické schopnosti
- velmi dobrá znalost MS Office, zejména MS Excel
- zkušenost s ekonomickými programy (SAP, Helios apod.)
- velmi atraktivní mzda
- nástup IHNED
- Příspěvek na dopravu a stravování
- dovolená navíc v závislosti na délce pracovního poměru ve společnosti
- sick day
- Vánoční odměny
- školení a další vzdělávání
- veškeré přesčasy se proměňují do náhradního volna (možnost krátkých pátků)

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.