- Zkrácený úvazek
O nás
Jsme stabilní a prosperující společnost s 25 letou tradicí. Působíme na českém i slovenském trhu a stále se rozvíjíme. Hledáme do svého týmu pozitivně naladěné kolegy/kolegyně, zakládáme si na dobrých mezilidských vztazích a naším cílem je být jedna rodina.
Do naší dceřinné společnosti Berounská realitní s.r.o. hledáme pozitivně naladěného, spolehlivého a pracovitého kolegu/kolegyni na pracovní pozici asisten/ka – technicko administrativní pracovník.
Náplň práce :
- Zakládání a evidence podkladů, běžné kancelářské úkony
- Energie – přepisy smluv, prodloužení, ukončení
- Revize objektů
- Nahlížení do katastru nemovitostí
- Vedení – kontrola – uzavřených smluv, prodloužení, ukončení
- Datové schránky
- Komunikace s úřady
- Cenové nabídky – poptávka + vyhodnocení
- Přípravné práce v rámci rekonstrukce objektů
- Aktualizace webových stránek
Požadujeme:
- Outlook
- Excel
- Samostatnost
- Komunikativnost
- střední škola – nejlépe technického zaměření
Co vám můžeme nabídnout:
- lidský přístup
- zaškolení a stálou podporu
- stát se součástí příjemného a úspěšného kolektivu
- stabilní pracovní prostředí
- dobré pracovní a mzdové podmínky
Těšíme se na Váš životopis. Pokud se Vám do 14 dnů neozveme, nebyl/a jste do výběrového řízení zařazen/á a vaše zaslaná CV budou skartována bez zpracovávání osobních údajů.
Benefity
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění