- Plný úvazek

Společnost TRAFICON TOBACCO RETAIL s.r.o., patří mezi největší maloobchodní řetězce v České republice. V současné době provozujeme ve spolupráci s franšízanty více jak 170 kmenových prodejen s tabákovými výrobky, tiskovinami a doplňkovým sortimentem s působností po celé ČR. Jsme ryze česká společnost s více jako 27letou tradicí na trhu.
Proč byste měl/a podnikat na základě franšízy?
Jako franšízant získáte mnoho výhod. S minimálními investicemi (složení vratné kauce) a rizikem samostatně podnikáte, ale nejste na to sami. Jste pánem svého času a plánujete si sami směny na prodejně. Stojí za Vámi silná, zavedená společnost, která Vám poskytne moderní a plně vybavenou prodejnu (včetně zboží), fungující know-how a podporu v jakékoliv situaci.
Co byste měl/a jako franšízant na prodejně zajistit?
● provoz po námi stanovenou otevírací dobu
● aktivní prodej tabáku, tisku a dalšího doplňkového sortimentu
● dodržování plánogramu
● realizaci marketingových akcí
● komunikaci se zákazníky (aktivní nabídka zboží)
● organizaci vlastního personálu prodejny
● denní odvod tržeb
● na některých prodejnách spolupráce s přepravci balíků - obsluha systému v pc a vydávání/přijímání balíčků
Jaké schopnosti byste jako franšízant měl/a mít?
● nadšení pro podnikání
● souznění s konceptem
● zkušenosti s prodejem alespoň 1 rok
● ochotu naučit se ovládat pokladnu a nové postupy
● zkušenosti s vedením kolektivu (rozpis a plánování směn na pracovišti, mzdy a odměňování, zpracování pracovně-právní agendy)
● plynulou češtinu
● základní znalost anglického jazyka (některé pokladní systémy mohou být v anglickém jazyce + schopnost obsloužit jakéhokoliv zákazníka)
Co si jako franšízant budete muset zařídit?
● zajistit si brigádníky (nebo zaměstnance), kteří Vám na prodejně budou pomáhat
● zřídit si živnostenský list a koncesi na alkohol
● výpis z rejstříku trestů (trestní bezúhonnost)
● volný čas na několikadenní intenzivní školení (i mimo místo Vašeho bydliště)
a další drobnou administrativu, kterou Vám vysvětlíme
…..a vše ostatní Vás rádi naučíme, celým procesem Vás provedeme.
Budeme se těšit na Vaše životopisy. Ozveme se Vám telefonicky na zákaldě Vašeho životopisu.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.