Obchodní zástupce - východ Středočeského kraje
- Kolín
- OBI Česká republika s.r.o.
-
Benefity:
Volné místo ve firmě Partners Financial Services, a.s.
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | pracovní smlouva (hpp), práce na živnostenský list (osvč) |
Práce vhodná také pro | absolventy |
Lokalita | Velké Valy 234, Nymburk, 288 02 |
Firma | Partners Financial Services, a.s. |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Bankovnictví, finance a pojišťovnictví, Obchod, nákup a prodej zboží, Bankovní specialista / specialistka, Finanční manažer / manažerka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Obchodní asistent / asistentka, Obchodní zástupce / zástupkyně |
Min. vzdělání | Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou |
Jazyk. znalosti | Český jazyk (Velmi pokročilý C1) |
Hrubá mzda | 30.000 – 60.000 Kč |
MĚNÍME SVĚT FINANČNÍHO PORADENSTVÍ K LEPŠÍMU
Jsme největší nezávislá finančně-poradenská společnost v České republice poskytující objektivní, individuální a komplexní poradenství postavené na celoživotní důvěře s každým klientem. Otevřeli jsme již přes 150 poboček.
Již od roku 2007 pomáháme statisícům klientů k bohatšímu životu. Naším snem i závazkem je být symbolem kvality a stability.
Klientům nabízíme exkluzivní produkty na míru. Poradcům poskytujeme
skvělé nástroje pro splnění finančního plánu a perfektní servis.
Intenzivně pracujeme na závěrečných přípravách vlastní Partners Banky.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Bankéř – osobní poradce
Do kamenné pobočky Partners Market NYMBURK hledáme nového kolegu. Jsme součástí největší nezávislé finančně-poradenské společnosti v České republice, poskytující objektivní, individuální a komplexní poradenství postavené na celoživotní důvěře s každým klientem. Společnost Partners má od České národní banky udělenou bankovní licenci a aktuálně se připravuje spuštění celého projektu nově vznikající banky.
Hledáme nové obchodníky a budoucí managery.
Co Vás čeká:
Co očekáváme:
Co nabízíme:
Benefity:
Můžete se k nám přihlásit, i když nemáte letitou praxi v oboru financí?
Rozhodně ANO! Důležité je to, co se chcete naučit a Váš aktivní přístup
Jediné, bez čeho se neobejdeme, je středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou, čistý trestní rejstřík, proaktivní přístup, chuť se vzdělávat a seberealizovat https://www.partners.cz/
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Hmotná odpovědnost zaměstnance je citlivým tématem. Existují dvě odpovědnosti zaměstnance, schodek a ztráta svěřených věcí. Na oba případy se podíváme a ke každému připojíme vzor dohody, která by měla být podepsána, aby bylo možné schodek nebo ztrátu po vás vymáhat. Pouze ústní dohoda je nedostačující.
Znáte základní povinnosti zaměstnavatele? Ukážeme vám, co je povinností vašeho zaměstnavatele před zahájením vašeho pracovního poměru, v průběhu a při skončení pracovního poměru.
Víte, že novela zákoníku práce přinesla sdílené pracovní místo? Sdílení pracovního místa znamená, že minimálně dva zaměstnanci se střídají na stejném pracovním místě a dohromady svými částečnými úvazky pokryjí pracovní úvazek celý. Představíme vám základní pravidla, výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa.
Onemocněli jste? Nejsme roboti, stát se to může každému. Poradíme vám, jak postupovat. Pro takové případy je zde institut dočasné pracovní neschopnosti. S námi se dozvíte vše o neschopence, vycházkách, kontrolách, které vás mohou navštívit, jak a kým budete v době vaší nemoci zaplaceni a mnoho užitečných rad. Připomeneme vám, jaké jsou vaše povinnosti.
Osobní ohodnocení zaměstnance státní správy je zajímavou součástí mzdy. Zákoník práce jasně stanovuje podmínky, za kterých se osobní ohodnocení státnímu zaměstnanci uzná a v jaké výši. Může dosahovat až 100 %! Ve většině našich článků se věnujeme zaměstnancům soukromého sektoru, kteří pobírají mzdu. Často diskutovaným tématem je osobní ohodnocení zaměstnance a jeho nárok na něj. Podle zákona, respektive podle zákoníku práce, na osobní ohodnocení vzniká nárok jen určitým skupinám zaměstnanců státní správy, pobírajících plat, kteří splní zákonem stanovené podmínky.
Zjistila jste, že jste těhotná, a nevíte, kdy a jak tuto skutečnost oznámit v práci? Nebojte se, se vším vám pomůžeme! Dozvíte se, kdy oznámit těhotenství v zaměstnání, jak v práci oznámit těhotenství a také jaké jsou povinnosti vašeho zaměstnavatele.
Korporátní skupina LMC, provozovatel několika pracovních portálů v ČR, oznámila, že od 1. ledna 2024 se bude prezentovat pod novým názvem Alma Career s.r.o.. Tato změna představuje nejen reorganizaci, ale také krok k ještě další expanzi této skupiny. Změna názvu by měla podle oficiálního oznámení proběhnout bez nutnosti aktivní účasti klientů, čímž LMC Group deklaruje, že předejde nestabilitě svých služeb a možným přerušením. Firma zdůrazňuje, že smluvní a fakturační údaje zůstanou nezměněny s výjimkou obchodního názvu, což by mohlo vést k méně náročnému přechodu pro stávající i nové klienty.
Víte, jaký je rozdíl mezi náhradním volnem a placeným volnem? Zjistěte, kdy máte nárok na náhradní volno, jak na náhradní volno nahlíží zákoník práce a ukážeme vám konkrétní případy, které mohou nastat, tedy kdy máte nárok na náhradní volno za práci přesčas a práci ve svátek.
Zaměstnavatel určuje čerpání dovolené svých zaměstnanců. Zjistěte, kdy může zaměstnavatel zrušit dovolenou, i tu, kterou již máte zaplacenou, nebo vás v průběhu dovolené z ní odvolat zpět do práce. Ukážeme vám, co všechno následně zaměstnavatel musí zaplatit.
Ke svému starobnímu důchodu můžete pracovat na plný úvazek i na brigádě. Na co všechno máte nárok, si ukážeme v tomto článku. Připojíme i informace pro ty, kteří mají nárok na invalidní důchod. Po roce práce máte nárok na přepočítání a zvýšení svého starobního důchodu - ukážeme vám, jak na to.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje