- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Pro našeho klienta, stabilní obchodní společnost působící v České republice od roku 1994, která patří mezi nejvýznamnější velkoobchodní dodavatele nejen zboží pro kanalizaci, vodu a plyn, hledáme pro rozšíření obchodního týmu vhodného kandidáta nebo kandidátku na pozici:
OBLASTNÍHO OBCHODNÍHO ZÁSTUPCE
který získá příležitost stát se partnerem pro své zákazníky v oblasti prodeje zařízení a výrobků pro realizace projektů v oblasti topení, instalací, sanity, inženýrských sítí a obnovitelných zdrojů energie!
vyhledávání nových příležitostí a akvizice nových zákazníků
komplexní péči o svěřené VIP zákazníky ve svěřeném regionu
tvorba obchodních a cenových nabídek
organizační zajištění objednávek v úzké spolupráci s pobočkami v regionu
průzkum trhu
spolupráce na marketingových aktivitách (školení zákazníků, představení novinek a další)
prokazatelnou praxi v oboru TZB a vyznáte se na trhu v regionu
ukončené studium na SŠ/SOU
řidičský průkaz sk. B
komunikativní osobnost
dobrou uživatelskou znalost PC, znalost SAP je pro Vás výhodou
flexibilitu, spolehlivost a především loajalitu
spolupráci na hlavní pracovní poměr a zázemí stabilní společnosti s dlouhou tradicí
fixní nástupní mzdu od 40 000 Kč
zajímavý roční bonus dle plnění plánu
možnost osobního i profesního rozvoje - pravidelná produktová i dovednostní školení
notebook, mobilní telefon, auto i k soukromým účelům
příspěvek na stravování stravenkovým paušálem 107 Kč/odpracovaný den
Cafeterie Benefit plus roční příspěvek na sport, kulturu a zdraví
příspěvek k osobním i pracovním výročím
rekondiční volno
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?