- 21 500 – 23 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Jsme WorkHunt s.r.o., rostoucí firma zaměřená na doručování online nákupu v rámci regionu. Naším cílem je rychlé a spolehlivé doručení, a to s maximálním důrazem na spokojenost zákazníků. Pracujeme v přátelském kolektivu, kde si vzájemně pomáháme a děláme maximum pro to, abychom společně dosahovali těch nejlepších výsledků.Razíme fér přístup ke všem se kterými spolupracujeme. . Hledáme spolehlivého a motivovaného kurýra, který si užívá čas strávený za volantem a dokáže samostatně zvládat úkoly na denní bázi. 🙂
Našim hlavním klientem je Rohlik.cz pro kterého zajišťujeme rozvoz online nákupu. Místo nakládky je Praha 6 Liboc.
Nástup: možný ihned, případně dle domluvy

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.