- 20 800 – 20 900 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
• tvorba pravidelných i jednorázových analýz
• příprava reportů nákladovosti, cen, prodejních objemů, ziskovosti projektů/výrobků
• podílení se na vytváření ročních plánů a rozpočtů
• sledování efektivity investičních projektů.
• analýza ekonomických ukazatelů
• kalkulace výrobků
• SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
• analytické myšlení, pečlivost, samostatnost
• dobrá práce s PC – MS Office, především Excel (kontingenční tabulky, funkce...)
• středně pokročilá znalost AJ nebo NJ (hlavně písemná forma)
• zkušenosti v průmyslové výrobě, alespoň částečná znalost controllingu z výrobní společnosti
• znalost práce v programu SAP - výhodou
• stabilní, pestrou a kreativní práci v nadnárodní společnosti
• přátelskou firemní kulturu s týmem zkušených profesionálů
• flexibilní pracovní dobu
• pracovní smlouvu na dobu neurčitou
• příspěvek na stravování
• příspěvek na vánoce
• příspěvek na zdravotní péči
• 5 týdnů dovolené na odpočinek
• jazykové kurzy
• podporu při rozvoji dovedností
• penzijní připojištění
• nástup přímo pod firmu do kmene

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.