Referent správy smluv pojištění podnikatelských rizik

Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Vhodné také pro

O nás

Společnost Pojišťovna VZP, a. s. hledá vhodného kandidáta/kandidátku na níže uvedenou pozici.

Název pozice: Referent správy smluv pojištění podnikatelských rizik

Místo pracoviště: Praha
Nástup: ihned

Co od Vás očekáváme:

  • příjemné a profesionální vystupování
  • aktivní a pozitivní přístup k práci, úkolům i životu
  • administrativní činnost a zadávání dat do interního systému v oblasti správy smluv podnikatelského pojištění
  • zpracování klientských požadavků v oblasti správy pojištění
  • zpracování požadavků makléřů v oblasti správy pojištění
  • přípravu jednoduchých reportů
  • komunikaci s klienty, makléři, partnery pojišťovny
  • práce s PC, Office (Word, Excel, Outlook aj.)
  • ochota pracovat týmově, ale být i zodpovědný za svůj pracovní výkon
  • pečlivost v pracovní činnosti, komunikaci a zpracovávání daných požadavků
  • zkušenost s prací v pojišťovně nebo vzdělání v tomto oboru výhodou

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zajímavou a zodpovědnou práci
  • příjemné pracovní prostředí
  • motivační ohodnocení
  • zaměstnanecké benefity
  • plný pracovní úvazek
  • flexibilní pracovní dobu
  • vhodné i pro absolventy
  • Pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku s možností prodloužení na dobu neurčitou.

Strukturovaný životopis v ČJ zasílejte prosím na e-mail přes odpovědní formulář
Vybraní kandidáti budou pozváni na výběrové řízení, ostatním předem děkujeme.

Sídlo firmy

Pojišťovna VZP, a.s.
Lazarská 1718/3
110 00 Praha

IČO: 27116913
Datová schránka: 2cbfqmx
Další informace:
GPS: 50.079143630495,14.420793472969,
S-JTSK: -742993.69 -1043907.49, RUIAN: 21713685

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT