- 34 000 – 39 995 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Administrativní pracovník
Pracoviště: Olomouc
Počet míst: 1
Směnnost: jednosměnný
Pracovní úvazek: zkrácený, plný
Mzda: od 10 000,–Kč. (dle úvazku + osobní ohodnocení)
Pracovní místo vyhrazené zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle par. 80 zák. č. 435/2004 Sb. (OZP)
Nástup dle dohody.
Náplň práce: Tvorba personálních tabulek a reportů, tvorba statistik, přehledů, analýz, zpráva firemního systému (zadávání dat)skenování smluv a podkladů, vytváření kartotéky a jiné administrativní práce.
Různorodá práce, možnost se podílet na rozvoji mladé firmy
(seberealizace), moderní pracovní prostředí.
Pokud Vás náš inzerát zaujal, prosím, zašlete životopis s motivačním dopisem na adresu: e-mail přes do předmětu uveďte, pracoviště Olomouc.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.