- 26 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek

Máte schopnosti, které byste mohli využít k vedení prodejny?
Na vedoucí pozici v obchodě jste již pracovali a potřebujete změnu?
Cítíte se mezi lidmi jako ryba ve vodě? Máte hrůzu ze stereotypu?
Chcete ukázat, co ve Vás je? Pojďte s námi za(žít) Möbelix.
Právě hledáme VEDOUCÍHO PRO OBCHODNÍ DŮM V ÚSTÍ NAD LABEM.
Úspěšným/ou vedoucí prodejny budete pokud,
to s lidmi umíte, máte pro ně cit a oni za vámi jdou.
jste féroví.
je orientace na výsledek Vaším hnacím motorem.
jste samostatní v myšlení i rozhodování (ze začátku se Vám budeme intenzivně věnovat, ale brzy budeme potřebovat Vaši samostatnost).
chápete křehkou vazbu mezi kupujícím a prodávajícím.
Co Vám nabízíme my?
Rozmanitou práci. Každý den je originál.
Práci s lidmi a také trochu adrenalinu. Pořád se něco děje, často se budete muset vypořádat s neplánovanou situací, jednat operativně.
Být ve středu dění stabilní a prosperující firmy.
Špičkový školící program, díky kterému můžete posouvat sami sebe, ale i celou firmu zase o něco výš.
Otevřenost, férovost a rodinnou atmosféru.
Možnost prosadit věci, které povedou k lepším výsledkům Vaší pobočky.
S čím začnete?
Důkladným školením, které se řídí školícím plánem. Projdete jednotlivými odděleními (ne sami, vždy Vás někdo povede).
A co Váš čeká potom?
Zbrusu nová pobočka a tým kolegů, se kterými společně odstartujete chod dalšího prosperujícího domu Möbelix. Měřítkem Vašeho úspěchu bude kromě obratů také klima a atmosféra na pobočce. Administrativa Vás nemine, většinu času se ale budete pohybovat na prodejně mezi zákazníky a zaměstnanci.
Vidíte se jako nový/á vedoucí prodejny Möbelix? Dejte nám o sobě vědět formou životopisu a připište, proč Vás láká pracovat právě u nás.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?