- 33 000 – 37 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Máte schopnosti, které byste mohli využít k vedení prodejny?
Na vedoucí pozici v obchodě jste již pracovali a potřebujete změnu?
Cítíte se mezi lidmi jako ryba ve vodě? Máte hrůzu ze stereotypu?
Chcete ukázat, co ve Vás je? Pojďte s námi za(žít) Möbelix.
Právě hledáme VEDOUCÍHO PRO OBCHODNÍ DŮM V ÚSTÍ NAD LABEM.
Úspěšným/ou vedoucí prodejny budete pokud,
to s lidmi umíte, máte pro ně cit a oni za vámi jdou.
jste féroví.
je orientace na výsledek Vaším hnacím motorem.
jste samostatní v myšlení i rozhodování (ze začátku se Vám budeme intenzivně věnovat, ale brzy budeme potřebovat Vaši samostatnost).
chápete křehkou vazbu mezi kupujícím a prodávajícím.
Co Vám nabízíme my?
Rozmanitou práci. Každý den je originál.
Práci s lidmi a také trochu adrenalinu. Pořád se něco děje, často se budete muset vypořádat s neplánovanou situací, jednat operativně.
Být ve středu dění stabilní a prosperující firmy.
Špičkový školící program, díky kterému můžete posouvat sami sebe, ale i celou firmu zase o něco výš.
Otevřenost, férovost a rodinnou atmosféru.
Možnost prosadit věci, které povedou k lepším výsledkům Vaší pobočky.
S čím začnete?
Důkladným školením, které se řídí školícím plánem. Projdete jednotlivými odděleními (ne sami, vždy Vás někdo povede).
A co Váš čeká potom?
Zbrusu nová pobočka a tým kolegů, se kterými společně odstartujete chod dalšího prosperujícího domu Möbelix. Měřítkem Vašeho úspěchu bude kromě obratů také klima a atmosféra na pobočce. Administrativa Vás nemine, většinu času se ale budete pohybovat na prodejně mezi zákazníky a zaměstnanci.
Vidíte se jako nový/á vedoucí prodejny Möbelix? Dejte nám o sobě vědět formou životopisu a připište, proč Vás láká pracovat právě u nás.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.