- 25 000 – 49 999 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Mobilní hospic Domov v Plzni přijme zástupce/kyni ředitelky organizace.
Tým domácího hospice Domov pečuje o nevyléčitelně nemocné již pátým rokem. Poskytujeme odbornou paliativní péči v domácím prostředí nemocným a jejich rodinám po 24 hodin denně, 7 dní v týdnů. Stojíme při nich i po stránce lidské. Naší prioritou je být nemocným oporou a poskytnout jim kvalitní a ulevující péči. V současnosti jsme jediným poskytovatelem domácí hospicové péče pro Plzeň a okolí.
Hledáte práci, kde:
uplatníte své zkušenosti z oblasti personalistiky či vedení týmu zaměstnanců?
budete pracovat na ranní směny a poloviční úvazek?
budete nápomocen/a zaměstnancům pracujícím v přímé péči?
budete v denním kontaktu s lidmi?
uplatníte zálibu v administrativě?
Nabízíme Vám:
zázemí dnes již stabilní organizace
práci na poloviční úvazek
práci na ranní směnu
5 týdnů dovolené + 3 sick days
další vzdělávání, koučování
vlastní kancelář
auto pro služební účely
Očekáváme od Vás:
několikaletou zkušenost s vedením týmu lidí či zkušenosti z oblasti personalistiky (bez splnění této podmínky, prosíme, neodepisujte)
spolehlivost, vysoké pracovní nasazení, cit pro spravedlnost
převzetí části kompetencí ředitelky organizace
znalost práce na PC (Word, Excel)
výbornou znalost českého jazyka slovem i písmem
společenské vystupování
min. středoškolské vzdělání s maturitou
účast na hospicových akcích (benefice a pod.)
ŘP (výhodou)
Nástup dle domluvy.
Práce je vhodná i pro aktivní osoby ve starobním důchodu.
Prosíme, reagujte pouze písemně, zašlete motivační dopis a CV. Budeme reagovat pouze na tyto splněné podmínky. Vybrané adepty pozveme na výběrové řízení. Ostatní nebudeme kontaktovat. Děkujeme za pochopení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?