- 27 000 – 30 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
" Metodik sociálních služeb pro: Terénní programy v SVL, Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi, dále preventivní služby a akreditované vzdělávací programy. Odpovědnost za správnost metodických postupů a dokumentace, kontrola souladu realizace služeb a platných standardů, spolupráce na rozvoji služeb, s ohledem na znalost realizace částečná aktivní účast ve všech službách sekce, konzultační a poradenská činnost v oblasti metodických postupů služeb, podpora systémových změn nebo opatření k dosažení maximální kvality služeb, koordinace a vedení odborných kolegií, konferencí, účast na jednáních v souvislosti s podporou služeb.
Na pozici zástupce ředitele – zastupování ředitele v době nepřítomnosti v předem určených povinnostech (odpovědnost za provoz sekce, docházku zaměstnanců, atp.), spolupráce na provozu sekce (příprava žádostí o dotace, vyúčtování žádostí, administrativní úkony v rámci provozu sekce, spolupráce při provozních kontrolách služeb,…), koordinace a vedení PR aktivit sekce (webové stránky, reprezentativní akce, sociální sítě,…).
Informace, jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:
Písemná přihláška musí obsahovat:
o jméno, příjmení a titul uchazeče, datum narození, telefonní a e-mailový kontakt,
o datum a podpis uchazeče.
Předpokládaný nástup: září – říjen 2022
K pohovoru budou pozváni pouze vybraní uchazeči.
Přihlášky s naskenovanými uvedenými doklady zašlete nejpozději dne 26. 8. 2022 na emailovou adresu: e-mail přes
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo kdykoli výběrové řízení zrušit bez uvedení důvodu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?