- 45 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme česká strojírenská firma IDEAL-Trade Service, spol. s r.o. Již 31 let se zabýváme dodávkami lakovacích linek. Své technologie stále zdokonalujeme a inovujeme. Každý nový projekt je nám výzvou. Díky tomu obsazujeme přední pozice na trhu lakovacích linek.
Přijďte mezi nás i Vy a staňte se důležitou součástí našeho týmu! Čeká Vás odpovědná práce. Budete v úzkém kontaktu se zákazníky, organizovat práci servisním technikům a podílet se na zajímavých projektech. Bude doslova hlavou servisního oddělní 😉 Výsledkem Vaší práce bude spokojený zákazník a odměnou skvělá parta servisních techniků. Vy budete moci být hrdý na kus odvedené práce!
Čeká Vás zajímavá, odpovědná a různorodá práce. Budete hlavním spojujícím prvkem mezi zákazníkem a našim servisním oddělením. Cílem Vaší práce bude poskytnout zákazníkovi maximální podporu a péči. Budete zajišťovat servisní podporu zejména zákazníkům, kteří vlastní námi realizovanou lakovací linku. Bude se jednat o záruční i pozáruční servisy, havárie či drobné obměny stávajících technologií. Naší snahou je udržovat naše technologie u zákazníků vždy plně funkční a v dobrém technickém stavu. Budete zajišťovat veškerou komunikaci se zákazníkem od identifikace závad a příjmu servisních požadavků, zpracování cenových nabídek, přípravy servisních smluv až po aktivní oslovování zákazníků s nabídkami periodických servisů a auditů.
Zároveň povedete tým servisních techniků. To bude zahrnovat organizaci práce jednotlivým členům týmu. Předávání informací k servisním zásahům i podporu a motivaci týmu.
Zároveň se budete podílet na rozvoji servisního oddělení a tvorby strategií servisního oddělení ;-)
A toho, že jste se s lakovacími linkami prozatím nesetkal/a, se vůbec nebojte. Jsme připraveni Vás s našimi technologiemi seznámit a důkladně Vás zaškolit. Důležité je chtít a pak jde vše ;-)
Je to výzva! Co říkáte? Buďte s námi u toho!
Hledáme kolegu s pozitivním přístupem, který obohatí náš skvělý tým 😊
Věřte, že pokud přijdete mezi nás, určitě nebudete litovat! Rádi se setkáváme i mimopracovní dobu, jsme zkrátka sehraný tým.
O tom, že to nejsou jen plané řeči se můžete přesvědčit například na našem FB profilu - https://www.facebook.com/idealtradeservice/
Přijďte se k nám o všem přesvědčit na vlastní kůži! Těšíme se na Vás :-)

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.