- 50 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Chceš se podílet na startu začínající společnosti, za kterou stojí silný partner? Pokud ano, jsi tu správně. Z malého nápadu chceme vybudovat silnou společnost s jasnou vizí. FairShare s.r.o. je začínající společnost v oblasti výkupu nemovitostí a podílového vlastnictví. S rychlým rozvojem a pevným zázemím jsme se rozhodli posunout hranice a přinést nové standardy do tohoto odvětví.
Hledáme zodpovědného a samostatného administrátora obchodních případů, jehož hlavním úkolem bude zpracovávání vyhraných zakázek. Hlavní náplní tvé práce bude vyhodnocení a následné vypořádání obchodních případů, což zahrnuje především efektivní komunikaci mezi interními odděleními společnosti. Klíčovým aspektem je spolupráce s obchodním oddělením, právním oddělením, vedením společnosti a obchodními partnery. Budeš v úzké spolupráci s vedením, kde budeš konzultovat jednotlivé kroky procesu. Finální fází je kompletní uzavření obchodního případu, které spočívá v prodeji nemovitosti.
Pokud s tím nemáš zkušenosti, nevadí. Vše tě rádi doučíme.
Co bude tvým úkolem:
Zaslání informací o sobě a proč s námi chceš právě ty spolupracovat: Nejdříve nám dejt o sobě vědět. Napiš nám, proč se k nám chceš přidat a co můžeš nabídnout, buď kreativní a hlavně svůj/svoje.
Telefonní rozhovor: Po přijetí informací, proč se k nám chceš přidat, se ti ozveme. Budeme chtít vědět pár základních údajů, představíme ti více o pozici a poskytneme ti prostor pro otázky.
Osobní setkání u nás v Mostě: Potkáme se u dobré kávy u nás v Mostě. Když si všechno sedne, čeká tě další část, tzv. „den na zkoušku“.
Den na zkoušku: Zkušební den znamená 2-4 hodiny tvého času, které strávíš s námi v kanceláři při vypracování modelových úkolů. Je pro nás důležité, aby sis s námi sedl jak po pracovní stránce, tak i po té lidské. Také si vyzkoušíš atmosféru v kanceláři a zjistíš, jestli je ti tu s námi dobře. Poznáš přímého nadřízeného, se kterým tě bude čekat vyhodnocení celého zkušebního dne.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.