- Plný úvazek

Chceš se podílet na startu začínající společnosti, za kterou stojí silný partner? Pokud ano, jsi tu správně. Z malého nápadu chceme vybudovat silnou společnost s jasnou vizí. FairShare s.r.o. je začínající společnost v oblasti výkupu nemovitostí a podílového vlastnictví. S rychlým rozvojem a pevným zázemím jsme se rozhodli posunout hranice a přinést nové standardy do tohoto odvětví.
Hledáme zodpovědného a samostatného administrátora obchodních případů, jehož hlavním úkolem bude zpracovávání vyhraných zakázek. Hlavní náplní tvé práce bude vyhodnocení a následné vypořádání obchodních případů, což zahrnuje především efektivní komunikaci mezi interními odděleními společnosti. Klíčovým aspektem je spolupráce s obchodním oddělením, právním oddělením, vedením společnosti a obchodními partnery. Budeš v úzké spolupráci s vedením, kde budeš konzultovat jednotlivé kroky procesu. Finální fází je kompletní uzavření obchodního případu, které spočívá v prodeji nemovitosti.
Pokud s tím nemáš zkušenosti, nevadí. Vše tě rádi doučíme.
Co bude tvým úkolem:
Zaslání informací o sobě a proč s námi chceš právě ty spolupracovat: Nejdříve nám dejt o sobě vědět. Napiš nám, proč se k nám chceš přidat a co můžeš nabídnout, buď kreativní a hlavně svůj/svoje.
Telefonní rozhovor: Po přijetí informací, proč se k nám chceš přidat, se ti ozveme. Budeme chtít vědět pár základních údajů, představíme ti více o pozici a poskytneme ti prostor pro otázky.
Osobní setkání u nás v Mostě: Potkáme se u dobré kávy u nás v Mostě. Když si všechno sedne, čeká tě další část, tzv. „den na zkoušku“.
Den na zkoušku: Zkušební den znamená 2-4 hodiny tvého času, které strávíš s námi v kanceláři při vypracování modelových úkolů. Je pro nás důležité, aby sis s námi sedl jak po pracovní stránce, tak i po té lidské. Také si vyzkoušíš atmosféru v kanceláři a zjistíš, jestli je ti tu s námi dobře. Poznáš přímého nadřízeného, se kterým tě bude čekat vyhodnocení celého zkušebního dne.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?