- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Rozšiřujeme tým a možná hledáme právě Tebe. Otevírá se pozice Referent odbytu.
Máš chuť pracovat v obchodním oddělením stabilní společnosti mimo automotive?
Ovládáš anglický jazyk na pokročilé úrovni? Pokud máš také na dobré úrovni španělštinu, neváhej a pošli svůj životopis.
Na této pozici budeš v komunikaci se zákazníkem, přijímat objednávky a řešit zejména expedici hotových výrobků k zákazníkovi. Nedílnou součástí je také vystavování expedičních dokladů, spolupráce s oddělením logistiky, řešení reklamací a monitoring skladových zásob. Řešit budeš také obchodní smluvy a dodavatelské faktury.
Dáváme příspěvek na dopravu, kdy proplácíme reálně ujeté kilometry a další nespočet benefitů Tě u nás čeká.
POŽADAVKY:* Min. SŠ vzdělání
BENEFITY:
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.