- 25 000 – 34 000 Kč
- Plný úvazek
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
V procesním řízení již máte nějaké zkušenosti a tento obor Vás naplňuje? Jste blázen do hledání nových cest, jak zefektivnit výrobu? Oblast automotive je Vaším velkým koníčkem?
Tak mi zašlete svůj životopis, protože právě hledáme nového zkušeného PROCESNÍHO MANAŽERA!
* Zavádění a řízení projektů
* Zodpovědnost za hladký průběh a náběh projektů
* Komunikace s projektovým týmem a výrobou
* Komunikace s dodavateli
* Nákup nových technologií a strojů
* Práce s technickou dokumentací + její příprava + aktualizace a změny
* Tvorba výrobních postupů
* Reportování a účast na pravidelných schůzkách
* Řešit a připravovat audity
* Podílení se na lean managementu
* Min SŠ vzdělání obor strojírenství / technický
* Zkušenosti na obdobné pozici a s vedením projektů
* Zkušenost s vedením lidí
* Zájem o oblast automotive
* Komunikativní znalost angličtiny i češtiny
* Znalost technické dokumentace
* Mzda až 70.000 Kč dle pracovních zkušeností
* Pravidelné bonusy, 13. mzda, benefity
* 25 dní dovolené + sick day
* Pružná pracovní doba
* Pravidelné příplatky na stravování, dojíždění, na zdraví, penzijko
* Podpora při relokaci
* Vzdělávání jazykové i odborné
* Podpora volného času
* Místo výkonu: Jihlava
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?