- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Jsi komunikativní a proaktivní osobnost, která má ráda komunikaci s lidmi? Máš zkušenosti z bankovnictví nebo financí, z call centra nebo s aktivním prodejem produktů? Máš soutěživého ducha a nebojíš se plnit předem stanovené cíle? Pod odvedenou práci se dokážeš podepsat a tím stvrdit její kvalitu?
Skvělé! Pojď pracovat k nám a v oblasti personalistiky Tě zaučíme!
My jsme ryze českou personální agenturou. Za dobu našeho působení víme, jak používat ty nejefektivnější nástroje k nalezení správných lidí na správná místa.
Přidáš se k nám?
* Jako členovi našeho týmu bude Tvým hlavním úkolem plnění obchodních plánů
* Budeš vyhledávat vhodné profily kandidátů, které nejlépe odpovídají požadavkům našich klientů
* Vystavíš inzerát tak, abys zaujmul/a co nejvíce vhodných kandidátů
* Zpohovoruješ své vybrané kandidáty tak, abys je připravil/a na pohovor a co nejvíce namotivoval/a na danou pozici a společnost
* Budeš udržovat úzkou komunikaci s klienty
* Podporujeme i akvizici nových firem, za které Tě odměníme navíc
* Budeš pracovat s interním systémem a pracovními portály nejen na vystavení inzerátů
* Minimálně ukončené středoškolské vzdělání
* Schopnost plnit obchodní plány, orientaci na výsledek
* Pokud se anglicky nebo německy domluvíš mezi přáteli, je to skvělé
* Měla by Tě bavit práce s lidmi i u počítače
* Řidičský průkaz skupiny B, rádi Ti svěříme na schůzku firemní auto (pokud neřídíš, nevadí)
* až 25 dní dovolené + 5 dní Sick Days navíc za úspěšné plnění
* Za plnění plánů slušné odměny a PÁTKY MÁŠ VOLNÉ
* Za plnění plánů dostaneš i ČTVRTLETNÍ i ROČNÍ bonusy
* Za přeplnění plánů dostaneš příspěvek na DOVOLENOU VE ŠPANĚLSKU nebo TÝDEN DOVOLENÉ NA HORÁCH a to i pro Tvou polovičku
* Teambuildingy bereme jako jasnou věc
* Příspěvek na stravování
* Benefit kartu a Multisport kartu
* Po zaučení si svoji pracovní dobu můžeš upravit tak, jak Ti vyhovuje
* Pracovat z domova jednou za čas nám vůbec nevadí
* Notebook a telefon je samozřejmostí
* Vše Tě rádi naučíme a dostane se Ti opakované podpory při budování kariéry
* Nástup IHNED nebo dohodou
* Místo výkonu práce: Praha – Karlín

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.