- 28 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Máte zkušenosti ze zakázkové strojírenské výroby?
Pak možná hledám právě Vás!
Dostanete na starosti vedení našeho obchodní oddělení, skládající se z 5 obchodníků a 5 referentů. Oba týmy povedete v duchu neustálého zlepšování péče o zákazníky s důrazem na obchodní výsledky.
Vaším úkolem bude strategické rozhodování na základě průzkumu trhů po celém světě. Budete hledat další obchodní příležitosti a spolu s marketingovým oddělením tvořit obchodní strategii firmy.
Vizitkou Vaší práce budou rostoucí tržby a zisky.
Hledáme zkušeného obchodního ředitele, který se již pohybuje v oblasti zakázkové strojírenské výroby.
Nezbytná je plynulá angličtina vhodná pro obchodní jednání, dále samozřejmě řidičský průkaz sk. B a znalost softwarů vhodných pro správu zákazníků a zakázek.
Pestrou práci plnou lokálních i zahraničních služebních cest (vč. Ameriky a Asie).
Zodpovědnou práci, ve které si většinu času budete mít možnost naplánovat podle sebe.
Týden dovolené navíc, ať si během roku máte prostor odpočinou podle svých představ.
Spoustu odměn a nejrůznějších příspěvků (např. penzijní připojištění, stravování).
Služební automobil s možností využívání i k soukromým účelům.
Možnost neustálého vzdělávání formou kurzů a školení.
Zaujala Vás tato příležitost a splňujete uvedené požadavky?
Pak mi neváhejte poslat životopis, ozvu se Vám co nejdříve s dalšími informacemi.
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?