- 36 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Příležitost pro zkušené Obchodní manažery/ředitele. Je jedno jestli jste žena či muž, důležitá je pro nás zkušenost s mezinárodního obchodního prostředí, plynulá komunikace v AJ a ideálně mít technické povědomí. Reprezentativní vystupování na vysoké úrovni je podmínkou. Tato pozice není o nových akvizicích, ale hlavně o vyjednávání podmínek pro nové výrobky u stávajících zákazníků hlavně ve Švédsku, Německu, Holandsku, Anglii, Maďarsku, ale třeba i v Kanadě či Dubaji. Cestování je jen cca 5 dní v měsíci. Je to ovšem relativní, jsou období časově náročnější a období většího klidu. Práce převážně na Home Office. Na této pozici si Obchodní ředitel služební cesty a celkový harmonogram domlouvá sám ( většinou jsou ale cesty ve dvou lidech) – pro firmu jsou důležité dosažené finanční výsledky. Od tohoto ukazatele se potom samozřejmě odvíjí i finanční ohodnocení, kde není vyloženě určen finanční strop.
Nástup možný ihned!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?