- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte technické vzdělání a zkušenosti se servisními výjezdy k zákazníkům a prováděním servisních služeb? Máte zkušenosti s průmyslovým tiskem nebo flexibilními materiály?
Švýcarská výrobní společnost BOBST - lídr v oblasti obalové techniky, která na českém trhu působí již 25 let, hledá novou posilu na pozici:
SERVISNÍ TECHNIK STROJŮ
* servis a opravy strojů u zákazníků
* cesty v rámci Evropy
* instalace nových strojů do provozu
* školení a podpora uživatelů
* technologická podpora zákazníků
* vedení evidence servisu a oprav
* SOU/SŠ vzdělání
* praxi na obdobné pozici
* znalost PLC Siemens, Tia Portal, and Sinamics/Simotion drive systems
* ochotu cestovat v rámci střední a východní Evropy
* velkou výhodou je platná vyhlášku č. 50/1978 Sb., §6
* anglický jazyk na středně pokročilé úrovni - školení proběhne v anglickém jazyce + komunikace se zákazníky a centrálou
* řidičský průkaz skupiny B
* zázemí stabilní společnosti
* osobní automobil i pro soukromé účely
* po zapracování od 70 000 Kč výše (diety + kapesné)
* diety
* další bonusy - 30-50% ze mzdy
* týden dovolené navíc
* stravenky/příspěvek na stravování
* neformální a přátelské pracovní prostředí
* možnost profesního i osobního růstu
* místo výkonu práce: Evropa (zázemí v Brně, jinak home office)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?