- 42 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte technické vzdělání a zkušenosti se servisními výjezdy k zákazníkům a prováděním servisních služeb? Máte zkušenosti s průmyslovým tiskem nebo flexibilními materiály?
Stabilní švýcarská společnost, zabývající se výrobou a vývojem strojů pro obalový průmysl a tisk, hledá nového kolegu do týmu na pozici:
SERVISNÍ TECHNIK STROJŮ
MÉNĚ
* servis a opravy strojů u zákazníků
* cesty v rámci Evropy
* instalace nových strojů do provozu
* školení a podpora uživatelů
* technologická podpora zákazníků
* vedení evidence servisu a oprav
* SOU/SŠ vzdělání
* praxi na obdobné pozici
* znalost technologie zpracování/výroby flexibilních materiálů (Flexpack, Narrow Mid Web) nebo průmyslového tisku
* ochotu cestovat v rámci střední a východní Evropy
* velkou výhodou je platná vyhlášku č. 50/1978 Sb., §6
* anglický jazyk na středně pokročilé úrovni - školení proběhne v anglickém jazyce + komunikace se zákazníky a centrálou
* řidičský průkaz skupiny B
* zázemí stabilní společnosti
* osobní automobil i pro soukromé účely
* po zapracování od 70 000 Kč výše (diety + kapesné)
* diety
* další bonusy - 30-50% ze mzdy
* týden dovolené navíc
* stravenky/příspěvek na stravování
* neformální a přátelské pracovní prostředí
* možnost profesního i osobního růstu
* místo výkonu práce: Evropa (zázemí v Brně, jinak home office)

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.