- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Rádi bychom ve svém týmu přivítali pozitivně naladěnou osobnost na pozici ASISTENT/KA LOGISTIKY
Co budete dělat?
- Potvrzování objednávek na základě potvrzení dodavatele
- Kontrola potvrzení – množství, ceny
- Vyřizování administrativy pro zákazníky
- Příjem zákaznických objednávek a jejich zadávání do systému – v rámci zastupitelnosti
- Komunikace se zákazníky a dodavateli (mail, telefon, osobně), poskytování základních informací zákazníkům o ceně, dostupnosti, stavu objednávek
Koho potřebujeme?
- SŠ
- AJ pro denní komunikaci slovem i písmem
- Dobrá znalost práce s PC (Word, Excel, atd.) , znalost SAP výhodou
- Zkušenost s administrativní prací v zák. servisu min. 2 roky
- Komunikativní motivovanou osobnost s příjemným vystupováním
- Samostatnost, ochota učit se
- Především fajn kolegy, hezké pracovní prostředí
- Různorodou pestrou náplň práce
- Finanční ohodnocení dle Vašich zkušeností
- Stravenky
- Multisport kartu
- Penzijní připojištění
- Příspěvek na jazykové kurzy
- Týden dovolené navíc

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.