- 34 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Jsme menší česká společnost, která je dlouhodobě jedním z nejvlivnějších distributorů chytré elektroniky a příslušenství na českém trhu. Působíme v 9 zemích Evropy, kde zastupujeme přes 40 významných značek. Do našeho obchodního týmu hledáme obchodního zástupce, který bude našim B2B klientům/re-sellerům představovat technologie budoucnosti. Mezi naše klienty patří iStores, iStyle, mobilní operátoři, Alza, Datart, Allegro, ale i mnoho dalších prodejních kanálů, jako například lékárny, sportovní řetězce nebo obchody s potřebami pro domácí mazlíčky.
Pozice je vhodná pro muže i ženy, kteří mají obchodní zkušenosti s B2B prodejem, zejména ve světě spotřební elektroniky. Zajímá nás také váš potenciál, zápal pro obchod a schopnost navázat pevné vztahy s našimi obchodními partnery, umět jim představit technologie budoucnosti a rozvíjet spolupráci s nimi.
Nabízíme velmi osobní přístup a prostor pro kariérní i osobnostní rozvoj. Pokud v naší spolupráci uvidíme společný potenciál, rádi pozici částečně přizpůsobíme vašim silným stránkám a umožníme vám se realizovat v disciplínách, které Vás zajímají i nad rámec původně zamýšlené specializace. Poskytneme vám veškerá školení, prostředky i předání našeho know-how, abychom vám pomohli stát se úspěšným obchodníkem.
Dále samozřejmě nabídneme atraktivní fixní mzdu včetně možnosti bonusu, iPhone, Macbook, novou Škodu Scala i k soukromým účelům, 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu, home office, možnost pracovat v naší krásné designové kanceláři v Praze 4, která vyhrála cenu Kancelář roku a také spoustu teambuildingů a společenských událostí, abychom si udržovali dobré vztahy a táhli všichni za jeden provaz. Samozřejmostí je smlouva na HPP. Nástup možný dohodou.
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.