- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte zkušenosti v oblasti svařování, tlakových zařízení a nádob? Směrnice, normy a provádění certifikací a inspekcí vám nejsou cizí? Nevadí vám cestovat po klientech v rámci svěřeného regionu? Chcete si plánovat pracovní dobu a být pánem svého času? Chcete pracovat pro mezinárodní společnost, která je špičkou ve svém oboru?
Přidejte se do týmu na pozici:
AUDITOR KVALITY (50-70.000 Kč)
* kontrola a provádění certifikací ve svěřených oblastech
* inspekce v oblasti svařování, tlakových zařízení a jaderné energetiky
* kontrola a audity dodržování stanovených norem a postupů
* pravidelné návštěvy klientů ve svěřeném regionu a komunikace s nimi
* SŠ/VŠ vzdělání technického směru
* zkušenosti na podobné pozici
* znalosti v oblasti svařování a tlakových zařízení
* znalost norem kvality, znalost ASME výhodou
* ochotu cestovat
* pravidelné bonusy k fixní mzdě
* příspěvek na stravování
* 25 dnů dovolené a sick days
* možnost práce z domova
* příspěvek na penzijní/životní připojištění
* pružnou pracovní dobu
* jazykové kurzy, vzdělávaní v oboru
* příspěvek na volnočasové aktivity a sport
* komplexní zaškolení
* služební automobil
* Nástup možný IHNED nebo dohodou
* Místo výkonu práce: Česká republika
* Sídlo firmy: Praha

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.