- 20 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte zkušenosti na administrativní pozici v oblasti obchodu nebo logistiky? Hledáte pozici na poloviční úvazek? Mluvíte plynně anglicky a chcete jazyk denně využívat při své práci? Chcete mít možnost se dále posouvat a učit se nové věci?
Pak mi pošlete Váš životopis a staňte se součástí obchodního týmu mezinárodní výrobní společnosti na pozici:
OBCHODNÍ ASISTENT - PŮL ÚVAZEK
* Zajištění administrativní a organizační podpory obchodního týmu
* Kontrola cenových nabídek a objednávek
* Zadávání dat a správa položek v Oracle
* Spolupráce s oddělením logistiky, nákupu a výroby
* Spolupráce s obchodním oddělením a managementem v zahraničí
* Min. SŠ vzdělání
* Anglický jazyk pro denní komunikaci se zahraničním vedením
* Znalost MS Office, ERP systémů
* Zkušenost na administrativní pozici výhodou
* 13. mzdu
* 5 týdnů dovolené
* Flexibilní pracovní dobu s pevným základem
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Systém Cafeterie
* Jazykové kurzy
* Příspěvek na dopravu
* Vzdělávací kurzy a školení
* Příspěvek na stravování
* Možnost kariérního rozvoje
* Možnost práce na zkrácený úvazek
* Pozici pro muže i ženy
* Možnost nástupu IHNED nebo dohodou
* Místo výkonu zaměstnání: Praha 9

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.