- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
ASISTENT ZÁKAZNICKÉHO ODDĚLENÍ na 6 MĚSÍCŮ, 30-32 000 Kč
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Máte zkušenosti ze zákaznického servisu či logistiky? Rádi byste využili angličtinu a získali stabilní a dlouhodobou spolupráci na plný úvazek?
Aktuálně hledáme pro mezinárodní tabákovou společnost kandidáta/ku na pozici ASISTENT ZÁKAZNICKÉHO ODDĚLENÍ.
Náplň práce:
- Vystavování objednávek a faktur
- Monitoring stavu objednávek
- Reporting aktuálních stavu zboži
- Organizace dodávaného zboží
- Spolupráce s finančním oddělením
- Komunikace s marketingovým oddělením i firemními klienty
PLAT: 30 000 – 32 000 Kč/měs.
LOKALITA: Praha 8
Smlouva na 6 měsíců s možností prodloužení
POŽADAVKY:
- SŠ/ VŠ vzdělání
- zkušenost ze zákaznického servisu/logistiky
- velmi dobrá znalost angličtiny podmínkou
- zkušenost se SAP výhodou
- dobrá znalost MS Office, Outlook
- samostatnost, výborné komunikační dovednosti
BENEFITY:
- nárok na 3 sickdays/měs.
- stravenky
- 4 týdny dovolené/kalendářní rok + další dny volna navíc