- 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme zavedená a stabilní společnost, která na trhu působí přes 17 let. V současnosti spravujeme přes 50 firem v Brně a okolí a zaměstnáváme přes 70 pracovníků. Našim pracovníkům nabízíme výborné mzdového ohodnocení, jistotu zaměstnání a vstřícné chování.
Přijmeme pracovnici/íka na zajištění chodu skladu. Jedná se o vedení skladové evidence, objednávání zboží a zavážení zboží (běžné čistící prostředky a hygienický materiál jako je toaletní papír, papírové ručníky, tekutá mýdla apod.). Nutná komunikace s našimi dodavateli, stejně tak jako komunikace s našimi pracovníky. Pracovní lokalita je Brno a blízké okolí.
Pracovní doba: pondělí až pátek 9-13 hod.
Řidičský průkaz sk.B, komunikativnost, znalost práce na PC ideálně zkušenost s skladovou evidencí, flexibilní přístup, základní fyzickou zdatnost.
Zázemí stabilní společnosti, výborné mzdové ohodnocení, samostatnou a pestrou práci, osobní vůz i k soukromým účelům, mobilní telefon, PC.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?