- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
My client is one of the world´s leading integrated telecommunications companies located in BRNO that believe in people and support the employees to develop and grow.
What is it about?
As a member of the Financial Statements Closing team you will be responsible for fulfilling IFRS requirements in company's accounting procedures, coordination of closing preparation activities and communication with stakeholders and external auditors. Aligned with several national operating companies, you will face interesting challenges in closing processes! Do you think it could be interesting for you and you want to get more information? If yes, read on and send me your application.
Requirements:
Do you speak English and Polish fluently?
Do you have university degree in Accounting or Finance?
Do you have at least 2 years of experience from international audit company with a focus on IFRS?
Are you experienced in accounting-software such as SAP and MS Office?
Are you willing to travel occasionally within Europe?
And are you motivated to live in Brno?
If your answer on all the mentioned questions is YES, send me your CV in English. My email is e-mail přes
I am looking forward to your application!
What does our client offer to the employees?
– Flexible working hours
– 25 days of vacation
– 2 sick days
– 1 day off for volunteering
– Meal vouchers
– Benefit Cafeteria
– Relocation package
– Trainings and much more
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?