- 34 100 – 36 600 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Rádi a dobře komunikujete s lidmi, ale preferujete stabilní zázemí kanceláře před častými cestami po celé republice? Pak hledáme právě Vás.
Přidejte se k našemu týmu jako obchodně-technický poradce a využijte své komunikační dovednosti. Pro našeho klienta, zabývající se výrobou a distribucí průmyslových dílů hledáme šikovného kolegu na pozici.
* komunikace klienty a prodej prostřednictvím e-mailu a telefonu,
* péče o stávající klienty a budování dlouhodobých vztahů,
* hledání nových zákazníků a akvizice,
* technická podpora zákazníků,
* příprava nabídek a tvorba prezentací,
* vyřizování objednávek, řešení dotazů a požadavků zákazníků,
* práce s firemním systémem (MONEY S4, CRM Raynet),
* administrativní práce v rámci obchodního oddělení.
* dobré komunikační a prezentační dovednosti,
* min. SŠ vzdělání (technického směru výhodou, nikoli podmínkou)
* znalost práce na PC (MS Office)
* chuť učit se něčemu novému, proaktivitu
* pečlivost, samostatnost, spolehlivost a nekonfliktnost
* výhodou zkušenost např. s prací na nákupním oddělení
* práce na HPP (po roce spolupráce možná smlouva na dobu neurčitou),
* velmi kvalitní a komplexní zaškolení,
* dobré platové ohodnocení
* za každý odpracovaný rok +1 den dovolené navíc,
* stravenkový paušál,
* teplé a studené nápoje na pracovišti zdarma,
* 3x/rok možnost čerpání sick days,
* příjemné a čisté kanceláře v Brně,
* dobrá dopravní dostupnost (blízko tramvajové zastávky).
Další informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.