- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Jsme malá firma a hledáme mezi sebe zkušeného projekťáka. Máš zkušenost s vedením technických projektů ať strojních nebo stavebních? Troufneš si řídit i remote tedy vést týmy v jiné zemi/kontinentu? Jsi organizační tip se schopností delegovat a koordinovat pracovní a manažerský team? Angličtinu bereš jako běžnou součást své komunikace?
Pak čekáme právě na Tebe! Zašli svoje CV a povíme si víc
* Organizace a koordinace manažerského týmu
* Koordinace zahraničního projektu
* Komunikace s pracovníky
* Zajištění administrativy k projektu
* Každodenní remote kontrola projektu a řešení případných náročných situací
* Občasné výjezdy do zahraničí - fyzická kontrola projektu
* Středoškolské nebo VŠ vzdělání technického typu
* Zkušenost s projektovým řízením/ stavební nebo strojní
* Práce s MS Excel - pokročilá
* Angličtina slovem i písmem B2 a více
* Silné organizační dovednosti
* Schopnost organizovat a vést lidi/ i remote vedení týmu
* Zajímavá práce s možností cestování
* Dovolená navíc
* Pružná pracovní doba
* Možnost občasného homeoffice
* Notebook a mobil i k osobním účelům
* Práce přímo v Brně
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?