- 50 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Hledám zkušeného HRBP! Jste momentálně ve fázi rozhodování, co dál? Nemáte jisté zaměstnání a než se nalezne nechcete viset na úřadu práce? Právě hledám pro našeho klienta záskok za jejich interního personalistu! Jsi schopen/a tuto funkci zastat a být podporou odd. na dobu určitou? Bereš to? Výborně, zašli mi životopis a já tě ráda představím tvým dočasným kolegům!
* Podpora HR a účetního oddělení - vstupní, výstupní formality, dokumentace, docházka, podklady pro mzdy atd.
* Vedení výběrových řízení, selekce kandidátů, příslušná dokumentace a evidence
* Starost o stávající zaměstnance
* Aktivní podílení se na náborové činnosti
* Komunikace a aktualizace potřeb oddělení napříč společností
* Reporty
* Vzdělání nerozhoduje
* Praxe na pozici interního HR
* Orientace v pracovněprávní legislativě
* Praxe v MS Office, interních systémech
* AJ - na komunikativní úrovni - výhodou
* Flexibilita, pečlivost, milý a aktivní přístup
* Ochota práce na dobu určitou/cca 4 měsíce
* Nástup od dubna!
* Dohodneme adekvátní nástupní mzdu
* Flexibilní pracovní doba
* Příjemné prémie
* Osobní ohodnocení
* 5 týdnů dovolené
* Bonus za docházku až 3.000Kč
* Dotovaná strava v místní kantýně
* Příspěvky na penzijní připojištění - 500 Kč
* Možnost využít MultiSport kartu
* Odměna při pracovních výročích
* Příspěvky na rekreaci dětí zaměstnanců
* Propracovaný zaškolovací systém
* Místo výkonu: Brno
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?